середу, 9 вересня 2020 р.

Методичний семінар «Предмет «Основи здоров’я» в дистанційному вимірі»

Центром практичної психології, соціальної роботи та здорового способу життя спільно з кафедрою виховання та розвитку особистості Комунального вищого навчального закладу «Харківська академія неперервної освіти».


8 вересня 2020 року проведено дистанційний методичний семінар «Предмет «Основи здоров’я» в дистанційному вимірі» для керівників районних (міських, ОТГ) методичних об’єднань учителів основ здоров’я
(у формі веб-конференції).Під час вебінару педагогам розкрито особливості дистанційного та змішаного навчання, як засобу реалізації освітнього процесу в основу якого покладено використання сучасних інформаційних технологій; ознайомлено керівників методичних об’єднань з особливостями створення безпечного та здорового освітнього середовища в закладі освіти, попередження і протидії булінгу (цькуванню); проаналізовано зміст оновленого нормативного та навчально-методичного забезпечення навчання основам здоров’я у 2020/2021 навчальному році; надано методичний кейс та методичні рекомендації щодо навчання основам здоров’я в закладах загальної середньої освіти у 2020/2021 навчальному році з урахуванням особливостей дистанційного і змішаного навчання.

Презентації:

Рогожина О.О

Носенко В.В. 

 

Немає коментарів: