середу, 30 вересня 2020 р.

Педагогічна майстерня за програмою «Використання арт-методів за напрямами практичної діяльності»

30 вересня 2020 року пройшло четверте заняття педагогічної майстерні за програмою «Використання арт-методів за напрямами практичної діяльності» (у формі он-лайн) за темою «Арт-методи у роботі з вихователями та батьками». Адресна категорія педагогічних працівників: практичні психологи дошкільних закладів освіти.
Переглянути захід можна за посиланням: https://youtu.be/DITD0Rjl7UI
У заході взяли участь 33 особи, які отримають сертифікат. 
Керівник заходу Тетяна Разводова. 
 

 

13 коментарів:

Катя Сердюк сказав...

Очень интересный семинар. Некоторые задания прямо за живое зацепили. В работе психолога очень важна супервизия, вот сегодня я и подчеркнула для себя практичные и действенные техники. Спасибо

Unknown сказав...

І справді, арт-терапія робить дива. Прекрасна робота, чудовий тренер. Завдяки чіткому плануванню всі учасники занурилися в роботу, пропрацювали власні спогади дитинства, покращили власний емоційний стан, навчилися відпускати образи та покращили свій настрій. На занятті відбулося зцілення психіки, самореалізація як фахівця та самопізнання, як звичайної людини. Дякую за ознайомлення з дієвими арт-терапевтичними техніками. Буду в подальшому застосовувати їх у своїй професійній діяльності. З повагою, практичний психолог Завгородня І.А.

Разводова Тетяна сказав...

Я вдячна Вам за зворотнiй зв'язок💖

Разводова Тетяна сказав...

Я вдячна Вам за зворотнiй зв'язок💖

Unknown сказав...

Дякую за такі цікаві та корисні заняття!Арт- техніки дуже різноманітні, і їх можно використовувати в роботі з дітками, батьками та педагогами! Це саме той необхідний практичний матеріал, якій я зможу використати в своїй роботі практичного психолога! Сподіваюсь, що і надалі я матиму змогу підвищувати свою фахову майстерність, шляхом участі в таких чудових тренінгах!(Кущ Т.О)

Ирина Зорянская сказав...

Татьяна Александровна, спасибо Вам огромное за Ваши занятия. Каждое занятие для меня- это возможность научиться чему-то новому, обменяться опытом. Каждая встреча с Вами всегда как праздник) Спасибо за Ваш труд)

Неоніла Новікова сказав...

Дуже вдячна за цікаві та різноманітні арт техніки. Було дуже цікаво та пізнавально. Я особисто дуже багато корисного практичного матеріалу для роботи почерпнула.

Разводова Тетяна сказав...

Я вдячна Вам за зворотнiй зв'язок💖

Разводова Тетяна сказав...

Я вдячна Вам за зворотнiй зв'язок💖

Разводова Тетяна сказав...

Я вдячна Вам за зворотнiй зв'язок💖

Наталья сказав...
Автор видалив цей коментар.
Наталья сказав...

Велике спасибі за курси з арт-терапії. Дізналася багато цікавого про арт-терапевтичні методи. Планую застосовувати в роботі.
Деякі завдання допомогли мені по-іншому поглянути на свої проблеми і знайти шляхи їх вирішення.

Разводова Тетяна сказав...

Я вдячна Вам за зворотнiй зв'язок💖