вівторок, 20 грудня 2016 р.

Про науково-практичний семінар

 20.12.2016 відбувся науково-практичний семінар для керівників та координаторів експериментальних навчальних закладів, учасників дослідно-експериментальної роботи, методистів психологічних служб районів(міст) Харківської області - за напрямом «Психолого-педагогічний супровід дітей з порушеннями психофізичного розвитку в умовах інклюзивної освіти» за темою "Організація психолого-педагогічного супроводу дітей з порушеннями психофізичного розвитку в умовах інклюзивного навчального закладу".

Метою заходу було визначити та узагальнити методичні та організаційні засади діяльності загальноосвітніх навчальних закладів щодо організації психолого-педагогічного супроводу дітей з особливими освітніми потребами.
Завдання заходу:
- окреслити основні завдання та напрями психолого-педагогічного супроводу дітей з порушеннями психофізичного розвитку в умовах інклюзивного навчального закладу;
- визначити шляхи та можливості залучення регіональних психолого-медико-педагогічних консультацій (ПМПК), громадських організацій та організацій-партнерів як ресурсних центрів інклюзивної освіти;
- надати методичні та практичні рекомендації працівникам психологічної служби щодо організації психолого-педагогічного супроводу дітей з порушеннями психофізичного розвитку в умовах інклюзивної освіти;
- ознайомити фахівців з досвідом експериментальних навчальних закладів - учасників дослідно-експериментальної роботи.
На заході виступили:Сіліна Г.О., завідувач кафедри виховання й розвитку особистості КВНЗ «Харківська академія неперервної освіти» з доповіддю на тему "Шляхи та можливості залучення потенціалу психолого-медико-педагогічних консультацій, громадських організацій та організацій-партнерів як ресурсних центрів інклюзивної освіти";
Носенко В.В., завідувач Центру практичної психології, соціальної роботи  та здорового способу життя КВНЗ «Харківська академія неперервної освіти» з доповіддю на тему "Актуальні питання впровадження інклюзивної освіти";
 Бродецька І.М., консультант олігофренопедагог Комунальна установа «Харківська обласна психолого-медико-педагогічна консультація Харківської обласної ради з доповіддю на тему "Шляхи та можливості залучення потенціалу психолого-медико-педагогічних консультацій, громадських організацій та організацій-партнерів як ресурсних центрів інклюзивної освіти";
Колісник О.В., методист Центру практичної психології, соціальної роботи  та здорового способу життя КВНЗ «Харківська академія неперервної освіти» ознайомила присутніх із проектом "Розвиток інклюзивної освіти в Харківській області".
Презентації експериментальних навчальних закладів:
Лозовська Т. В., вчитель-логопед,  Задорожна М. М., практичний психолог Первомайського дошкільного навчального закладу (ясла – садок) №10 «Ромашка» Первомайської міської ради Харківської області тема доповіді "Формування толерантного ставлення до дітей з особливими потребами в умовах дошкільного навчального закладу"; 
Шульга Н.О., заступник директора з навчальної роботи Чугуївської загальноосвітньої школи І-ІІ ступенів № 4 Чугуївської міської ради Харківської області тема доповіді "Створення умов для інклюзивного навчання учнів з особливими потребами в загальноосвітньому навчальному закладі"; 
Проценко О. В., завідувач; Першина І.Є., консультант, практичний психолог; Осик Л.О., консультант, вчитель-дефектолог (логопед)  Балаклійської районної психолого-медико-педагогічної консультації відділу освіти Балаклійської районної державної адміністрації тема доповіді "Взаємодія психолого-медико-педагогічної консультації з навчальним закладом в процесі організації інклюзивного навчання дитини з особливими освітніми потребами";
Овчарова А. В., учитель Харківської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 159 Харківської міської ради Харківської області тема досвіду "Готовність педагогів як основний фактор успішності інклюзивного навчання". 
У заході взяли участь 55 представників з 17 районів, 6 міст Харківської області та 8 районів м.Харкова. За підсумками анкетування учасники оцінили якість та змістовність проведення заходу найвище 4.8 бала (з можливих 5). Найнижче оцінено учасниками власну активність 3.1 бала. Серед  позитивних коментарів було зазначено "цікаво, сучасно, доступно, конкретно, важлива тема, чудова візуалізація", 5 осіб в анкеті висловили вдячність організаторам. Серед негативних коментарів зазначено "брак часу, багато болючих питань, важко використати, довго".
Матеріали семінару розміщено за посиланням.

Немає коментарів: