вівторок, 1 грудня 2015 р.

В м. Києві відбувся методологічний семінар


26-27 листопада в м. Києві відбувся  методологічний семінар за програмою «7 кроків назустріч: дружні зустрічі з батьками з питань збереження здоров’я та статевого виховання дітей та підлітків».
Захід організований Департаментом загальної середньої та дошкільної освіти Міністерства освіти і науки України спільно з Благодійним Фондом «Здоров’я жінки і планування сім’ї» в рамках проекту «Репродуктивне здоров’я в Україні».

                  

Присутніми на семінарі були методисти інститутів післядипломної педагогічної освіти з предмета «Основи здоров’я».

                  

Програма «7 кроків на зустріч» спеціально розроблена для роботи з батьками, щоб привернути їхню увагу до важливості аспекту статевого виховання та збереження репродуктивного здоров’я дітей та підлітків. Запропонований формат дозволяє передати батькам корисну і пізнавальну інформацію про те, як ростуть і розвиваються їхні діти, які сюрпризи й труднощі можуть зустрітися їм на шляху дорослішання, як підготуватися до цих змін і підготувати до них дитину, побудувати діалог взаєморозуміння і довіри, щоб не запізнитися з важливою розмовою, а також познайомитися з досвідом інших батьків. Уважне ставлення до цієї сторони розвитку дитини допоможе батькам своєчасно помічати щось незвичайне, непритаманне її віку, розпізнавати тривожні сигнали і, за необхідності, звертатися по допомогу.
Програму можуть використовувати в своїй роботі: вчителі основ здоров’я, класні керівники, шкільні психологи, соціальні педагоги.
З умовами впровадження програми та навчально-методичним забезпеченням можна ознайомитися за адресою: вул. Пушкінська, 24, каб. №19.
Методист основ здоров’я Берзіня Оксана Олександрівна.



Немає коментарів: