Арт-методи


27.03.2018 відбувся семінар-практикум з елементами тренінгу «Арт-методи  в корекційній та розвивальній роботі» у межах педагогічної майстерні «Використання арт-методів за напрямами практичної діяльності»  для практичних психологів закладів дошкільної освіти

Мета: підвищення компетентності практичних психологів закладів дошкільної освіти щодо корекційної та розвивальної  роботи за допомогою арт-методів; оволодіння необхідними вміннями і навичками для доцільного та ефективного використання арт-методів.

Під час семінару-практикуму особливу увагу було приділено оволодінню вміннями і навичками проведення корекційної та розвивальної роботи з учасниками освітнього процесу за допомого арт-методів.

Було проведено:

1. Ворк-шоп «Асоціативні картки в корекції дитячо-батьківських відносин».
2. Практична робота за технікою японського живопису «Суми-є для кожного».
3. Майстерня медитативного малюнку «Мандала».
4. Робота в групах «Психологічний аналіз казок».

Методичне забезпечення:

1.         Набори асоціативних карток.
2.         Матеріали для роботи у групах: маркери, аркуші А4, олівці, фарби.
3.      Арт-терапевтичні техніки у роботі практичного психолога: рекомендації щодо використання  арт-терапевтичних технік у роботі практичного психолога закладів освіти / Укладач Соловйова В.В. – Красноармійськ, 2013.


Керівник педагогічної майстерні: Разводова Т.О., методист Центру практичної психології, соціальної роботи та здорового способу життя  КВНЗ «Харківська академія неперервної освіти».

















Коментарі

Популярні публікації