понеділок, 31 травня 2021 р.

Коучинг-консалтинг «Методичні засади професійного розвитку вчителя основ здоров’я» для керівників територіальних методичних об’єднань учителів предмета «Основи здоров’я»

31 травня 2021 року Центром практичної психології, соціальної роботи та здорового способу життя спільно з Кафедрою виховання й розвитку особистості, за участі Благодійного фонду «Здоров’я жінки і планування сім’ї» проведено онлайн-заняття коучинг-консалтингу «Методичні засади професійного розвитку вчителя основ здоров’я» за темою «Кабінет – сучасне освітнє середовище для формування ключових компетентностей здобувачів освіти» для керівників територіальних методичних об’єднань учителів предмета «Основи здоров’я».
Під час онлайн-заняття з учасниками проаналізовано сучасні освітні тенденції оновлення сучасного освітнього середовища, опрацювано положення про тренінговий кабінет, професійний стандарт вчителя закладу загальної середньої освіти, визначено особливості використання анімаційних відео у просвітницькій роботі із підлітками; актуалізовано знання щодо створення електронного порталу територіального методичного об’єднання вчителів основ здоров’я, надано рекомендації щодо вдосконалення професійних навичок і стратегій поведінки у формуванні стилю методичної діяльності з учителями основ здоров’я.
Матеріали заняття № 2 коучинг-консалтингу доступні за посиланнями в розділі «Основи здоров’я».
У заході взяли участь 27 керівників ТМО вчителів основ здоров’я.

Немає коментарів: