четвер, 21 листопада 2019 р.

Школи молодого фахівця – учителя основ здоров’я для вчителів предмета «Основи здоров’я» зі стажем роботи до 3-х років

20 листопада 2019 року в КВНЗ «Харківська академія неперевної освіти» відбулося засідання Школи молодого фахівця – учителя основ здоров’я для вчителів предмета «Основи здоров’я» зі стажем роботи до 3-х років «Розвиток професійної компетентності учителя основ здоров’я».
Під час роботи учасники удосконалили професійні навички, спрямовані на застосування методів, заснованих на співпраці. Відбулася мотиваційна зустріч-знайомство молодих учителів з кращими педагогами області.
 «Розвиток творчого потенціалу через видавничу діяльність» Жадан О.М., учитель, практичний психолог, автор методичних посібників для вчителів основ здоров’я.
«Як мотивувати учнів до здорового способу життя власним прикладом» Толстоп'ятова Л.В., учитель, керівник ММО вчителів основ здоров’я.
«Досвід участі в конкурсі «Учитель року 2019» в номінації «Основи здоро
в’я» Альбоща О.Л., учитель, переможець конкурсу «Учитель року».
Четверте заняття завершило програму Школи, сертифікати отримали 23 особи.

Немає коментарів: