вівторок, 29 жовтня 2019 р.

семінар Репродуктивне здоров я

25.10.2019 на базі Харківського обласного центру планування сім’ї та репродукції людини проведено постійно діючий науково-методичний семінар «Репродуктивне здоров’я – невід’ємна складова здоров’я нації та умова сталого розвитку суспільства». Під час семінару окреслено наукові, освітні та виховні аспекти збереження репродуктивного здоров’я підростаючого покоління; визначено основні напрями роботи щодо підвищення ефективності здійснення превентивних виховних заходів із питань збереження репродуктивного здоров’я, підготовки до сімейного життя дітей та учнівської молоді.

Організатори семінару:
Орел О.В., лікар Харківського обласного центру планування сім’ї та репродукції людини;
Рогожина О.О., методист Центру практичної психології, соціальної роботи та здорового способу життя КВНЗ «Харківська академія неперервної освіти»;
Бандура В.В.,методист Центру практичної психології, соціальної роботи та здорового способу життя КВНЗ «Харківська академія неперервної освіти».
У заході взяли участь 15 методистів, які супроводжують та вчителів предмета основ здоров’я.

Немає коментарів: