Інструктивно-методичний семінар «Підвищення якості навчання предмета «Основи здоров’я»
26 вересня 2019 року Центром практичної психології, соціальної роботи та здорового способу життя спільно з кафедрою виховання й розвитку особистості Комунального вищого навчального закладу «Харківська академія неперервної освіти» проведено інструктивно-методичний семінар «Підвищення якості навчання предмета «Основи здоров’я».
Під час семінару обґрунтовано проблему стану здоров’я дітей і підлітків Харківської області та роль навчального предмета «Основи здоров’я» щодо його покращення; визначено шляхи підвищення якості викладання навчального предмета «Основи здоров’я» в закладах освіти Харківської області в 2019-2020 навчальному році в контексті Нової української школи; надано методичну допомогу з питань організації супроводу впровадження
в освітній процес ЗЗСО програм і посібників здоров’язбережувального
та здоров’яформувального спрямування; розроблено практичні рекомендації щодо створення сучасного здоров’язбережувального освітнього середовища.
Участь взяли 44 педагогічних працівників.
Пересипкіна Т. В., завідувач
відділенням наукової організації медичної допомоги школярам і підліткам
Державної установи «Інститут охорони здоров’я дітей та підлітків Національної
академії медичних наук України» ознайомила зі станом
здоров’я дітей та підлітків і соціальні детермінанти його формування
Разводова Т.О., методист
Центру практичної психології, соціальної роботи та здорового способу життя
проаналізувала результати дослідження рівня тривожності підлітків (у межах
регіонального моніторингу ефективності реалізації державної політики у сфері
реформування загальної середньої освіти);
Волкова І.В.,
старший викладач кафедри виховання й розвитку особистості розкрила роль учителя основ здоров’я у
формуванні культури здоров’я підростаючого покоління;
Берзіня О.О.,
методист Центру практичної психології, соціальної роботи та здорового способу
життя визначила шляхи підвищення якості
викладання навчального предмета «Основи здоров’я» в закладах загальної
середньої освіти Харківської області в 2019-2020 навчальному році.
Коментарі