10.02.2016 співробітниками Центру практичної психології, соціальної
роботи та здорового способу життя та Центру громадянського виховання проведено виїзний проблемно-тематичний семінар за
темою: «Психолого-педагогічна
діагностика та формування особистості учня відповідно до його психовікових
особливостей»
для заступників директорів з виховної роботи, керівників ШМО класних керівників
загальноосвітніх навчальних закладів Жовтневого, Київського, Червонозаводського
районів м.Харкова. Взяли участь 67 осіб.
Під час семінару розглянуто психовікові особливості дітей шкільного віку, завдання
й основні принципи педагогічної діагностики, діагностичні методи та методики,
що використовуються у практичній діяльності класного керівника; визначено
критерії оцінювання виховної діяльності за показниками результатів виховного
процесу.
Учасники семінару опрацювали методики визначення ціннісно-орієнтованої
єдності учнівського колективу, розглянули можливості використання діагностичних
результатів у практичній діяльності класного керівника, розробили циклограму
моніторингу виховної діяльності класного керівника загальноосвітнього
навчального закладу.
Учасники семінару отримали презентаційні матеріали «Педагогічна діагностика
у контексті діяльності класного керівника. Критерії оцінювання виховної
діяльності класного керівника», «Міжсекторальна взаємодія фахівців у
діагностичній діяльності», «Педагогічна діагностика у контексті превентивної
виховної діяльності класного керівника».
За відгуками учасників, семінар був змістовним. Керівники
шкільних методичних об’єднань класних керівників зазначили, що найближчим часом
ознайомлять класних керівників свого закладу з можливостями використання
діагностичного інструментарію в практичній виховній діяльності.
матеріали семінару 10.02.2016
Немає коментарів:
Дописати коментар