четвер, 24 вересня 2015 р.

Виїзний семінар ЦПП, СР та ЗСЖ у Жовтневий район





23 вересня 2015 року на базі Харківської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 127 Харківської міської ради Харківської області ім. Г.К. Жукова співробітником КВНЗ «Харківська академія неперервної освіти» проведено семінар-тренінг для вчителів основ здоров’я Жовтневого району.
Під час роботи семінару-тренінгу було  визначено роль вчителя основ здоров’я щодо забезпечення якості навчання основам здоров’я, окреслено шляхи формування морально-духовних цінностей особистості через зміст навчання основам здоров’я, надано науково-методичну допомогу з питань підвищення професійної компетентності вчителя основ здоров’я у міжатестаційний період, проаналізовано структуру навчального тренінгу та визначено умови його ефективності як інтерактивної форми формування навичок здорового способу життя.
Презентовано досвід роботи Першиної Н.І., керівника РМО вчителів основ здоров’я «Підвищення професійної компетентності вчителя основ здоров’я у міжатестаційний період – пріоритетне завдання діяльності РМО»
У роботі  семінару-тренінгу взяли участь 22 педагогічних працівники.
Під час підбиття підсумків роботи семінару-тренінгу усі вчителі основ здоров’я оцінили повноту задоволення своїх очікувань від семінару як повністю задоволені.

Керівник семінару: 
Берзіня О.О. - методист Центру практичної психології, соціальної роботи та здорового способу життя


Немає коментарів: