вівторок, 26 листопада 2019 р.

Методичний кластер «Інтеграція змістових ліній предмета «Основи здоров’я» з іншими навчальними предметами та проектною діяльністю»

25 листопада 2019 року Центром практичної психології, соціальної роботи та здорового способу життя спільно з Центром методичної та аналітичної роботи
Комунального вищого навчального закладу «Харківська академія неперервної освіти» проведено Методичний кластер «Інтеграція змістових ліній предмета «Основи здоров’я» з іншими навчальними предметами та проектною діяльністю» (у формі веб-семінару) для вчителів закладів загальної середньої освіти за темою «Інтеграція змістових ліній «Підприємливість і фінансова грамотність», «Здоров’я і безпека».
Під час вебінару вчителі ознайомилися з особливостями інтеграції змістових ліній «Підприємливість і фінансова грамотність», «Здоров’я і безпека» в предмет «Основи здоров’я» та у виховній діяльності класного керівника.
Участь у вебінарі взяли 52 педагогічних працівники.

Немає коментарів: