План секції за напрямом: практична психологія 26.08.09р.
План роботи секційного засідання керівників районних (міських) психологічних служб
за напрямом: практична психологія
Тема: РОЗВИТОК ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ПРАЦІВНИКІВ ПСИХОЛОГІЧНОЇ СЛУЖБИ ЯК УМОВА ПІДВИЩЕННЯ ЯКОСТІ ОСВІТИ
Мета: розкрити основні напрями формування професійної компетентності працівників психологічної служби через систему безперервної освіти, як головної умови забезпечення якості освіти
Завдання:
1. Розкрити сутнісні характеристики системи безперервної освіти та її ролі у підвищенні професійної компетентності працівників психологічної служби щодо забезпечення якості загальної середньої освіти.
2. Проаналізувати виконання основних завдань діяльності Р(М)МО практичних психологів і соціальних педагогів у системі безперервної освіти для підвищення професійної компетентності працівників психологічної служби.
3. Розробити методичні рекомендації щодо підвищення професійної компетентності працівників психологічної служби закладів освіти районів (міст) області в міжатестаційний та атестаційний період.
4. Розглянути зміни в нормативно-правових документах щодо розвитку та діяльності психологічної служби системи освіти України.
Дата проведення: 26 серпня 2009 р.
Місце проведення: Харківська загальноосвітня школа І-ІІІ ст. №94 (вул. Плеханівська, №151)
Керівники секції: Марінушкіна О.Є., завідувач Центру практичної психології і соціальної роботи, Сіліна Г.О., к.п.н., старший викладач кафедри методики дошкільної та початкової освіти.
Програма роботи
секційного засідання
керівників районних (міських) психологічних служб
№
з/п
Назва заходу
Орієнт.
час
Відповідальний
Блок 1. Організаційний
І
1. Реєстрація учасників секційного засідання. Огляд виставки навчально-методичної літератури
09.00-09.30
Замазій Ю.О.
2. Вхідне анкетування учасників секційного засідання
Вишнева І.М.
3. Відкриття секційного засідання та привітання учасників семінару
09.30-09.40
Марінушкіна О.Є.
Блок 2. Теоретико-інтерактивний
ІІ
1. Доповідь
«Система безперервної освіти педагогічних працівників як основна умова забезпечення якості освіти».
09.40-10.00
Сіліна Г.О.
2. Доповідь
«Основні завдання діяльності психологічної служби у системі безперервної освіти для підвищення професійної компетентності працівників психологічної служби».
10.00-10.20
Носенко В.В
3. Інтерактивне спілкування:
- Роль психологічної служби у підвищенні якості навчально-виховного процесу, сучасного уроку;
- Робота з молодими фахівцями психологічної служби, створення умов для їх професійного становлення;
- Аналіз діяльності районного (міського) МО практичних психологів та соціальних педагогів як системи безперервної освіти педагогів за минулий рік (нововведення, інновації);
- Модернізація основних вимог до професійної компетентності працівників психологічної служби під час атестації на обласному та Всеукраїнському рівнях;
- Проблеми та шляхи їх розв’язання у зв’язку з новою нормативно-правовою базою, що регулює діяльність психологічної служби системи освіти.
10.20-10.50 Сіліна Г.О., Марінушкіна О.Є.,
Замазій Ю.О.
Учасники дискусії:
1. Щелкунова І.В., методист, який відповідає за психологічну службу Дзержинського РУО м.Харкова.
2. Калашников О.В., методист, який відповідає за психологічну службу Ізюмського МВО.
3. Галич О.П., завідувач центру ПП і СР Харківського РВО.
Блок 3. Практично-рефлексивний
ІІІ 1. Розробка методичних рекомендацій щодо підвищення професійної компетентності практичних психологів та соціальних педагогів закладів освіти районів (міст) області в міжатестаційний та атестаційний період. Робота в групах. 10.50-11.20 Марінушкіна О.Є., Носенко В.В.
2. Відкритий мікрофон: презентація рекомендацій, напрацьованих у групах, обговорення. 11.20-11.45 Марінушкіна О.Є.
Блок 4. Підсумковий
ІV 1. Визначення рівня проведення секційного засідання (вихідне анкетування учасників) 11.45-11.55 Вишнева І.М.
2. Підбиття підсумків роботи семінару 11.55-12.00 Марінушкіна О.Є.
за напрямом: практична психологія
Тема: РОЗВИТОК ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ПРАЦІВНИКІВ ПСИХОЛОГІЧНОЇ СЛУЖБИ ЯК УМОВА ПІДВИЩЕННЯ ЯКОСТІ ОСВІТИ
Мета: розкрити основні напрями формування професійної компетентності працівників психологічної служби через систему безперервної освіти, як головної умови забезпечення якості освіти
Завдання:
1. Розкрити сутнісні характеристики системи безперервної освіти та її ролі у підвищенні професійної компетентності працівників психологічної служби щодо забезпечення якості загальної середньої освіти.
2. Проаналізувати виконання основних завдань діяльності Р(М)МО практичних психологів і соціальних педагогів у системі безперервної освіти для підвищення професійної компетентності працівників психологічної служби.
3. Розробити методичні рекомендації щодо підвищення професійної компетентності працівників психологічної служби закладів освіти районів (міст) області в міжатестаційний та атестаційний період.
4. Розглянути зміни в нормативно-правових документах щодо розвитку та діяльності психологічної служби системи освіти України.
Дата проведення: 26 серпня 2009 р.
Місце проведення: Харківська загальноосвітня школа І-ІІІ ст. №94 (вул. Плеханівська, №151)
Керівники секції: Марінушкіна О.Є., завідувач Центру практичної психології і соціальної роботи, Сіліна Г.О., к.п.н., старший викладач кафедри методики дошкільної та початкової освіти.
Програма роботи
секційного засідання
керівників районних (міських) психологічних служб
№
з/п
Назва заходу
Орієнт.
час
Відповідальний
Блок 1. Організаційний
І
1. Реєстрація учасників секційного засідання. Огляд виставки навчально-методичної літератури
09.00-09.30
Замазій Ю.О.
2. Вхідне анкетування учасників секційного засідання
Вишнева І.М.
3. Відкриття секційного засідання та привітання учасників семінару
09.30-09.40
Марінушкіна О.Є.
Блок 2. Теоретико-інтерактивний
ІІ
1. Доповідь
«Система безперервної освіти педагогічних працівників як основна умова забезпечення якості освіти».
09.40-10.00
Сіліна Г.О.
2. Доповідь
«Основні завдання діяльності психологічної служби у системі безперервної освіти для підвищення професійної компетентності працівників психологічної служби».
10.00-10.20
Носенко В.В
3. Інтерактивне спілкування:
- Роль психологічної служби у підвищенні якості навчально-виховного процесу, сучасного уроку;
- Робота з молодими фахівцями психологічної служби, створення умов для їх професійного становлення;
- Аналіз діяльності районного (міського) МО практичних психологів та соціальних педагогів як системи безперервної освіти педагогів за минулий рік (нововведення, інновації);
- Модернізація основних вимог до професійної компетентності працівників психологічної служби під час атестації на обласному та Всеукраїнському рівнях;
- Проблеми та шляхи їх розв’язання у зв’язку з новою нормативно-правовою базою, що регулює діяльність психологічної служби системи освіти.
10.20-10.50 Сіліна Г.О., Марінушкіна О.Є.,
Замазій Ю.О.
Учасники дискусії:
1. Щелкунова І.В., методист, який відповідає за психологічну службу Дзержинського РУО м.Харкова.
2. Калашников О.В., методист, який відповідає за психологічну службу Ізюмського МВО.
3. Галич О.П., завідувач центру ПП і СР Харківського РВО.
Блок 3. Практично-рефлексивний
ІІІ 1. Розробка методичних рекомендацій щодо підвищення професійної компетентності практичних психологів та соціальних педагогів закладів освіти районів (міст) області в міжатестаційний та атестаційний період. Робота в групах. 10.50-11.20 Марінушкіна О.Є., Носенко В.В.
2. Відкритий мікрофон: презентація рекомендацій, напрацьованих у групах, обговорення. 11.20-11.45 Марінушкіна О.Є.
Блок 4. Підсумковий
ІV 1. Визначення рівня проведення секційного засідання (вихідне анкетування учасників) 11.45-11.55 Вишнева І.М.
2. Підбиття підсумків роботи семінару 11.55-12.00 Марінушкіна О.Є.
Коментарі