середу, 29 листопада 2017 р.

Семінар "Репродуктивне здоров'я"

 28.11.2017 проведено спільний (Харківська академія неперервної освіти та Харківський обласний центр планування сім’ї та репродукції людини) постійно діючий семінар: «Репродуктивне здоров’я – невід’ємна складова здоров’я нації та умова сталого розвитку суспільства», який пройшов сьогодні.

Під час семінару вчителів основ здоров’я ознайомлено з медичними аспектами збереження та зміцнення репродуктивного здоров’я школярів (Орел О.В., лікар), особливостями формування репродуктивного здоров’я учнівської молоді під час уроків (Берзіня О.О., методист), сексуальне насильство та як захистити дитину (Гніда Т.Б., методист), досвідом роботи з дітьми та батьками поділилися досвідчені вчителі (Жадан О.М., Толстопятова Л.В.). 




У постійно-діючому семінарі взяло участь 22 учителя-початківця предмету "Основи здоров'я".

Вдячна всім учасниками семінару за доброзичливу атмосферу, цікаві коментарі, змістовні дискусії!!!

Немає коментарів: