пʼятницю, 29 вересня 2017 р.

Всеукраїнська нарада регіональних координаторів


27-28 вересня 2017 року у м.Києві за підтримки Дитячого фонду ООН (ЮНІСЕФ) відбулася Всеукраїнська нарада з питань адвокації, планування, впровадження, моніторингу та оцінки заходів проекту "Вчимося жити разом".У роботі наради прийняли участь регіональні координатори з 24 областей України та м. Києва.
Метою наради було проаналізувати стан виконання та уточнити план дій з адвокації, планування, впровадження, моніторингу та оцінки заходів проекту «Вчимося жити разом» у всіх регіонах України.
Проект «Вчимося жити разом» має на меті навчання дітей і підлітків життєвих навичок (психосоціальним компетентностям), які сприяють соціальній злагодженості, полегшенню адаптації до нових життєвих обставин, відновленню психологічної рівноваги, розбудові здорових стосунків тощо. Прикладом таких життєвих навичок є позитивна самооцінка, ефективне спілкування, співчуття, попередження та розв’язування конфліктів, протистояння негативним соціальним впливам, самоконтроль, керування стресами, мотивації успіху, аналіз проблем і прийняття виважених рішень, критичне і творче мислення, активна громадська позиція тощо.
Зазначимо, що на формування саме цих компетентностей спрямовано зміст освіти «Нова Українська Школа».
В процесі впровадження проекту «Вчимося жити разом»:
  • удосконалено та доставлено у 25 регіонів України навчально-методичні матеріали для вчителів та учнів,
  • підготовлено фахівців початкової, основної та старшої школи для обласних інститутів післядипломної педагогічної освіти;
  • завершується розробка та визначаються шляхи впровадження інноваційних он-лайн курсів для масової підготовки вчителів з методики викладання курсів на засадах компетентнісного підходу.
  • Учасники наради детально проаналізували хід виконання плану заходів, затверджених наказом МОН від 21.04.2017 №624, відповідних обласних наказів, обговорили проект методичних рекомендацій щодо інтеграції розроблених в рамках спільного проекту «Вчимося жити разом» курсів з розвитку життєвих навичок у післядипломну підготовку вчителів і навчання учнів загальноосвітніх навчальних закладів та визначили першочергові кроки щодо подальшої реалізації проекту та його адвокації.
  • На початку листопада планується провести онлайн-опитування вчителів та учнів з метою моніторингу процесу впровадження та оцінка впливу проекту на знання, цінності, ставлення, уміння, поведінку учнів.

Немає коментарів: