Методична студія


26 серпня 2016 року відбулася методична студія для керівників районних (міських) методичних об’єднань працівників психологічної служби за темою «Пріоритетні завдання розвитку психологічної служби в контексті інтеграції до європейського освітнього простору»
Під час роботи методичної студії визначено зміст, складові та шляхи практичного впровадження компетентнісного підходу до психологічного супроводу навчально-виховного процесу, проаналізовано психологічний супровід навчально-виховного процесу у навчальних закладах області, актуалізовані питання підвищення якості супроводу в умовах упровадження компетентнісного підходу, обговорено зміст Концепції нової української школи, презентовано проекти: «Вчимося жити разом», «Розбудова миру, профілактика і розв’язання конфлікту з використанням медіації в групах та громадах, які постраждали від конфлікту, особливо серед жінок та дівчат ВПО», «Протидія торгівлі людьми», надано методичний кейс та методичні рекомендації щодо психологічного супроводу навчально-виховного процесу в дошкільних та загальноосвітніх навчальних закладах Харківської області у 2016/2017 навчальному році.


Всього у роботі методичної студії взяло участь 68 практичних психологів.
Методичний кейс працівника психологічної служби
 (2016/2017 навчальний рік)

1. Діти з особливими потребами
2. практичні психологи, соціальні педагоги
3. організація навчально-патріотичного виховання
4. організація виховної роботи
5. здоровий спосіб життя
6. групи для дітей дошкільного віку

Презентації працівників психологічної служби:

Гніда Т.Б. "Освітні проблеми"
Говсієвич І.В. "Інклюзивне навчання"
Замазій Ю.О. "Моніторингове дослідження"
Калініна Т.С. "Компетентнісний підхід до психологічного супроводу навчально-виховного процесу"
Матвійчук В.Є. "Психолого-педагогічні аспекти"
Носенко В.В. "Стан і шляхи підвищення якості психологічного супроводу начально-виховного процесу"

Засідання методичної студії для керівників районних (міських) методичних об’єднань учителів основ здоров’я за темою: «Пріоритетні завдання основної та старшої школи в контексті інтеграції до європейського освітнього простору»
Під час роботи методичної студії визначено зміст, складові та шляхи практичного впровадження компетентнісного підходу в навчання учнів основам здоров’я та оцінювання навчальних досягнень школярів, проаналізовано освітній контент навчання основам здоров’я у загальноосвітніх навчальних закладах області,обговорено зміст Концепції нової української школи, презентовано проект: «Вчимося жити разом», надано методичний кейс та методичні рекомендації щодо навчання основам здоров’я у загальноосвітніх навчальних закладах у 2016/2017 навчальному році.
 Всього у роботі методичної студії взяло участь 47 педагогічних працівників.
Презентації для вчителів основ здоров’я:
Методичні рекомендації
Проект "Вчимося жити разом"
СТАН І ШЛЯХИ ПІДВИЩЕННЯ ЯКОСТІ НАВЧАННЯ ПРЕДМЕТА «ОСНОВИ ЗДОРОВ’Я» В ЗАГАЛЬНООСВІТНІХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДАХ ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ В 2015/2016 НАВЧАЛЬНОМУ РОЦІ

Коментарі

Unknown каже…
Дуже дякуємо за змістовну інформацію!

Популярні публікації