19-20.05.2016 р. було провено дводенний тренінг для педагогічних працівників міста Харкова «Підвищення психосоціальної стійкості до стресу у дитячому і учнівському середовищі», в рамках проекту «Комплексна психосоціальна допомога дітям, підліткам, що постраждали в наслідок військового конфлікту в Україні», що реалізується за ініціативи Дитячого Фонду ЮНІСЕФ спільно з Національним університетом «Києво-Могилянська Академія» та Українським науково-методичним центром практичної психології та соціальної роботи .
На тренінг були запрошені 18 педагогічних працівників
навчальних закладів, у яких навчаються діти-переселенці, а саме: класні
керівники, соціальні педагоги, педагоги-організатори, психологи.
Завдання тренінгу: надати знання про прояви стресу у
дітей; надати практичні навички у роботі зі стресом на уроці; розвинути навички
створення «безпечного простору» в класі; підтримати вчителів психологічно і
навчити самостійно відновлювати сили.
Учасники тренінгу отримали не лише теоретичні знання, а й
мали можливість відпрацювати їх на практиці. Знання, отримані під час навчання,
педагогічні працівники зможуть використовувати з дітьми, що пережили в своєму
житті психотравмуючі події та для самовідновлення.
Тренер: практичний психолог Малоданилівського ліцею, Пономаренко
О.М.
Коментарі