19-20.05.2016 р.
було провено дводенний тренінг для педагогічних працівників міста Харкова «Підвищення психосоціальної стійкості до стресу у дитячому і учнівському середовищі», в рамках проекту «Комплексна психосоціальна допомога дітям, підліткам, що постраждали в наслідок військового конфлікту в Україні», що реалізується за ініціативи Дитячого Фонду ЮНІСЕФ спільно з Національним університетом «Києво-Могилянська Академія» та Українським науково-методичним центром практичної психології та соціальної роботи .

На тренінг були запрошені 18 педагогічних працівників навчальних закладів, у яких навчаються діти-переселенці, а саме: класні керівники, соціальні педагоги, педагоги-організатори, психологи.
Завдання тренінгу: надати знання про прояви стресу у дітей; надати практичні навички у роботі зі стресом на уроці; розвинути навички створення «безпечного простору» в класі; підтримати вчителів психологічно і навчити самостійно відновлювати сили.
Учасники тренінгу отримали не лише теоретичні знання, а й мали можливість відпрацювати їх на практиці. Знання, отримані під час навчання, педагогічні працівники зможуть використовувати з дітьми, що пережили в своєму житті психотравмуючі події та для самовідновлення.
Тренер: практичний психолог Малоданилівського ліцею, Пономаренко О.М.


Коментарі

Популярні публікації