Проблемно-тематичний семінар


10.02.2016
співробітниками Центру практичної психології, соціальної роботи та здорового способу життя та Центру громадянського виховання проведено виїзний проблемно-тематичний семінар за темою: «Психолого-педагогічна діагностика та формування особистості учня відповідно до його психовікових особливостей» для заступників директорів з виховної роботи, керівників ШМО класних керівників загальноосвітніх навчальних закладів Жовтневого, Київського, Червонозаводського районів м.Харкова. Взяли участь 67 осіб.

Під час семінару розглянуто психовікові особливості дітей шкільного віку, завдання й основні принципи педагогічної діагностики, діагностичні методи та методики, що використовуються у практичній діяльності класного керівника; визначено критерії оцінювання виховної діяльності за показниками результатів виховного процесу.
Учасники семінару опрацювали методики визначення ціннісно-орієнтованої єдності учнівського колективу, розглянули можливості використання діагностичних результатів у практичній діяльності класного керівника, розробили циклограму моніторингу виховної діяльності класного керівника загальноосвітнього навчального закладу.

Учасники семінару отримали презентаційні матеріали «Педагогічна діагностика у контексті діяльності класного керівника. Критерії оцінювання виховної діяльності класного керівника», «Міжсекторальна взаємодія фахівців у діагностичній діяльності», «Педагогічна діагностика у контексті превентивної виховної діяльності класного керівника».

За відгуками учасників, семінар був змістовним. Керівники шкільних методичних об’єднань класних керівників зазначили, що найближчим часом ознайомлять класних керівників свого закладу з можливостями використання діагностичного інструментарію в практичній виховній діяльності.

матеріали семінару 10.02.2016

Коментарі

Популярні публікації