Вебінар Організація психологічного і соціального супроводу в умовах інклюзивного навчання: дитячий церебральний параліч


24 грудня 2014 року Центром практичної психології і соціальної роботи організовано і проведено методичний вебінар для керівників методичних об’єднань психологічної служби, практичних психологів та соціальних педагогів Харківського регіону.
Мета: ознайомити працівників психологічної служби з особливостями роботи практичного психолога та соціального педагога із дітьми з вадами психофізичного розвитку: дитячий церебральний параліч, підвищити рівень обізнаності щодо методів та форм роботи з такими дітьми.

Завдання:
- ознайомити з досягненнями, проблеми, перспективами впровадження інклюзивної освіти в Україні;
- визначити форми та методи роботи із дітьми з наслідками церебральний паралічу;
- розглянути алгоритм роботи з дітьми з наслідками церебрального паралічу;
- обмін досвідом практичних психологів шкіл-інтернатів з практичними психологами загальноосвітніх навчальних закладів.
Вебінар пройшов за новою формою як інтерактивна студія за участю гостей:
Потамошнєва О.М., Голова Харківського осередку Української асоціації корекційних педагогів,
Бурцева Т.Д., консультант-психіатр КУ «ХОПМПК», Бродецька І.М., консультант-олігофренопедагог КУ «ХОПМПК».
У дискусійній формі було піднято та розглянуто питання супроводу дітей із наслідками церебрального паралічу, обговорено необхідні умови щодо їх супроводу у навчальному закладі, переваги інклюзивної форми навчання таких дітей та застереження. А також було розглянуто сучасний стан залучення таких дітей до навчання у загальноосвітні заклади та форми і методи корекції та розвитку цих дітей в умовах ЗНЗ. Захід переглянуло 47 представників 29 районів та 1 закладу обласного підпорядкування.
Дякуємо  Харківському, Красноградському, Зміївському, Балаклійському районам області, Ленінському, Фрунзенському районам міста Харкова та м.Чугуєву  за активну групову участь представників у заході.




Коментарі

Популярні публікації