Міжнародний форум-презентація


21 – 23 жовтня 2014 року в м. Києві відбувся VI Міжнародний форум-презентація «Інноватика в сучасній освіті ‑ 2014». Організаторами виставки є Міністерство освіти і науки України, Національна академія педагогічних наук України, компанія «Виставковий Світ».
   У номінації «Інноваційні технології професійної діяльності працівників психологічної служби» Харківську область представляли 7 закладів.

       Під час урочистого відкриття виставки 21 жовтня 2014 року відбулося нагородження переможців рейтингового виставкового конкурсу.

Результати по Харківському регіону:
Диплом І ступеня та відзнака:
‑ Комунальний вищий навчальний заклад «Харківська академія неперервної освіти»;
‑ Комсомольський ліцей № 1 Зміївської районної ради Харківської області;
‑ Психологічна служба районного методичного центу відділу освіти Красноградської районної державної адміністрації Харківської області;
‑ Навчально-методичний центр психологічної служби відділу освіти Харківської районної державної адміністрації Харківської області; Диплом ІІ ступеня та відзнака:
‑ Харківська спеціалізована школа І-ІІІ ступенів № 11 з поглибленим вивченням окремих предметів Харківської міської ради Харківської області;
‑ Люботинський навчально-виховний комплекс (дошкільний навчальний заклад – загальноосвітня школа-інтернат І-ІІІ ступенів) Харківської обласної ради;
Диплом учасника:
‑ Харківський ліцей № 89 Харківської міської ради Харківської області.

Харківською академією неперервної освіти в межах VI Міжнародного форуму "Інноаватика в сучасній освіті" проведено круглий стіл "Комплексний підхід в організації діяльності психологічної служби регіону". Питання, що обговорювалися:- психологічний супровід професійного саморозвитку педагога як суб'єкта організаційно-педагогічної діяльності, методичний менеджмент компетентнісного становлення працівників психологічної служби, роль психологічної служби в організації системності профілактичної роботи серед неповнолітніх в освітньому просторі регіону, психолого-педагогічний супровід процесу вибору уянями профілю навчання в межах створення власної моделі профільної освіти, використання діагностичного малювання в профорієнтаційній роботі з учнівською молоддю, інноваційна діяльність практичного психолога щодо адаптації дитини в інтернатному навчальному закладі.


Коментарі

Популярні публікації