Семінар «Психолого-педагогічний супровід дітей з порушеннями психофізичного розвитку в умовах інклюзивної освіти»
18.06.2014 р. відбувся семінар для керівників та координаторів експериментальних навчальних закладів - учасників дослідно-експериментальної роботи за напрямом: «Психолого-педагогічний супровід дітей з порушеннями психофізичного розвитку в умовах інклюзивної освіти» за темою «Використання Індексу інклюзії як інструмента моніторингу розвитку інклюзивного навчального закладу: методика, досвід, проблеми».
Метою заходу було визначення теоретичних, методичних та організаційних засад діяльності експериментальних навчальних закладів в умовах запровадження методики «Індекс інклюзії».
- окреслити основні завдання та напрями реалізації методики «Індекс інклюзії»в умовах інклюзивного навчального закладу;
- ознайомити учасників з досвідом практичного впровадження Індексу інклюзії у навчальних закладах м.Харкова;
- визначити шляхи та можливості залучення громадських організацій та організацій-партнерів як ресурсних центрів інклюзивної освіти;
- надати методичні та практичні рекомендації керівникам та координаторам експериментальних навчальних закладів щодо використання Індексу інклюзії як інструмента моніторингу розвитку інклюзивного навчального закладу.
У заході взяли участь18 осіб.
Коментарі