Особливі діти в закладі і соціальному середовищі: О. В. Гаврилов Навчальний посібник.– Кам’янець-Подільський: Аксіома, 2009. – 308 с
Сучасна державна політика зумовлює нові вимоги до системи освіти щодо забезпечення якісної освіти дітям з особливими освітніми потребами, їх реабілітації та інтеграції в соціум. Зокрема, статтею 3 Указу Президента України від 19 травня 2011 року № 588 „Про заходи щодо розв’язання актуальних проблем осіб з обмеженими фізичними можливостями”, визначено завдання щодо розроблення навчально-методичних матеріалів для забезпечення навчання дітей з розумовою відсталістю різного ступеня.
Одним з таких навчально-методичних матеріалів є навчальний посібник О. В. Гаврилова ”Особливі діти в закладі і соціальному середовищі” (Кам’янець-Подільський: Аксіома, 2009. – 308 с.ISBN 978-966-496-085-1), розміщений на офіційному веб-сайті МОНмолодьспорту. Навчальний посібник розміщено на офіційному веб-сайті МОНмолодьспорту у підрозділі „Освіта осіб з особливими потребами” розділу „Дошкільна та загальна середня освіта”.
У посібнику розкриваються питання організації роботи з дітьми з помірною і тяжкою розумовою відсталістю, запропоновані деякі напрацювання з діагностики актуального рівню їхнього розвитку, ґрунтовно описані методики формування комунікативної та практично-діяльнісної поведінки тощо.
Коментарі