Програма Тренінгу для тренерів Програми

«Сприяння просвітницькій роботі «рівний-рівному» серед молоді України щодо здорового способу життя»

Термін проведення: 31.05.2011
Початок роботи: 9.00
Місце проведення: КВНЗ «Харківська академія неперервної освіти», м. Харків, вул. Пушкінська, 24.
Тема: Розв’язання складних ситуацій під час групових процесів.

Мета: розвиток професійних тренерських навичок щодо введення групового процесу, усвідомлення власного впливу на динамічні групові процеси, максимальне використанню потенціалу групи для досягнення мети тренінгу, вправи.

Завдання тренінгу:
- розвити адекватне розуміння динамічних групових процесів і здійснити корекцію власних стратегій поведінки тренера як ведучого групи;
- розвити уміння щодо пізнання учасників групи як інших людей та відношення до них;
- формувати власні життєві навички та коректувати свої ціннісні орієнтації;
- розвити емоційну стійкість у складних ситуаціях в групі;
- формувати професійно-значущі якості та розвивати уміння педагога-тренера (рефлексія, сенситивність, відповідальність, емпатія тощо).

Учасники: практичні психологи загальноосвітніх навчальних закладах, соціальні педагоги, педагогічні працівники, які є педагогами-тренерами Програми «Сприяння просвітницькій роботі «рівний-рівному» серед молоді України щодо здорового способу життя».

Керівники: Марінушкіна О.Є., завідувач Центру ПП і СР, Вишнева І.М., методист Центру ПП і СР.

Технологія виконання:
1. Вправа “Знайомство” – створення сприятливої атмосфери для ефективної роботи групи , самопрезентація.
2. Вправа “Очікування ” – що я чекаю сьогодні від себе, від групи, від ведучого.
3. Обговорення проблем, які виникають під час прийняття правил, за якими працює група та проблем щодо їх додержання протягом всієї роботи.
4. Вправа “Методичні матеріали” – навчити учасників використовувати матеріали до тренінгу відповідно до мети тренінгу.
5. Вправа “Толерантність” – розвити в учасників вміння адекватно приймати невдоволеність групи, робота з «агресією» різних видів.
6. Рольова вправа “Ситуація” – відпрацьовувати навички відстеження динаміки групи та давати відповідний зворотній зв’язок
7. Вправа “Креативність” – розвивати вміння діяти творчо й сміливо через поборювання стереотипів поведінки щодо ведення групи.
8. Зворотній зв’язок (робота з анкетами).


Завідувач Центру ПП і СР
КВНЗ «Харківська академія неперервної освіти» О. Марінушкіна

Ворфлік

Коментарі

Популярні публікації