Питання професійної компетентності соціального педагога (практичного психолога)
13.01.2009 року з 10.00 до 12.00 було проведено семінар в режимі ЧАТу за темою: «Професійний ризик в роботі соціальних педагогів закладів освіти».
Як виявилось, це питання було актуальним і для керівників психологічної служби і для практичних психологів. Приємно, що в роботі семінару взяли участь 21 район Харківської області. Представники Червонозаводського та Барвінківського районів попередили про неможливість взяти участь у семінарі по технічним причинам. Також проблеми підключення до семінару виникли у представників Первомайського району і інші. Тому і виникла у нас думка, розмістити матеріали про цей семінар на нашому блозі з подальшим продовженням обговорення на форумі.
Працівники психологічних служб були дуже активні в обговоренні запропонованих питань, спостерігався жвавий обмін як теоретичними знаннями про психогігієну, професійне вигорання, ризики роботи соціального педагога, так і власним, і не власним досвідом. А для нас це була певна діагностична робота, яка допомогла з’ясувати: як фахівці психологічної служби відносяться до збереження психічного здоров’я, дотримання правил професійної гігієни, на яких засадах формується професійний світогляд працівників психологічної служби тощо.
Відбувся обмін досвідом між учасниками семінару. Багато хто говорив о необхідності супервізії, очних семінарів-тренінгів, завданням яких є – формування професійних навичок, вмінь необхідних для ефективної роботи соціальних педагогів, практичних психологів в закладах освіти.
Під час рефлексії було звернена увага на актуальності питань професійної деформації особистості, правил психогігієни. Учасники поділилися своїми враженнями, почуттями, окреслили і запропонували теми для обговорення на наступних семінарах в режимі ЧАТу.
Для тих, хто не зміг взяти участи в роботі ЧАТу або не встиг висловити свою думку, або не вистачило сміливості, а тепер вона є, нагадуємо питання, які обговорювались:
1. Чи можна назвати роботу соціальних педагогів ризикованою? Чому? Наведіть приклади з власного досвіду.
2. Розкрийте зміст виразу «професійна деформація спеціаліста»? Чи має це відношення до соціального педагога? Яким чином?;
3. Чи може агресивний прояв свідчити про «професійне вигоряння» спеціаліста? В якому випадку?;
4. «Людина, яка не буває ніколи агресивною - психологічно здорова», - згодні ви з цим твердженням чи ні? Обґрунтуйте відповідь.;
5. Які правила психогігієни ви знаєте, та чи необхідно їх дотримуватися в професійній діяльності фахівців для збереження психічного здоров’я?;
6. На яке питання ви хотіли б отримати відповідь з цієї проблеми?
А це маленька анкета, яка теж для нас важлива для прогнозування подальшої роботи:
· Чи є актуальною саме для Вас розглянута тема? Чому (поясніть)?
Так Ні Важко відповісти
Які відчуття виникали у Вас під час обговорення питань?
________________________________________________________________________________________________________________________________________
Що Вам сьогодні не сподобалося?
________________________________________________________________________________________________________________________________________Запропонуйте теми для обговорення на наступні Інтернет-семінари.
________________________________________________________________________________________________________________________________________
Дякуємо за співпрацю. Чекаємо на ваші коментарі.
13.01.2009 року з 10.00 до 12.00 було проведено семінар в режимі ЧАТу за темою: «Професійний ризик в роботі соціальних педагогів закладів освіти».
Як виявилось, це питання було актуальним і для керівників психологічної служби і для практичних психологів. Приємно, що в роботі семінару взяли участь 21 район Харківської області. Представники Червонозаводського та Барвінківського районів попередили про неможливість взяти участь у семінарі по технічним причинам. Також проблеми підключення до семінару виникли у представників Первомайського району і інші. Тому і виникла у нас думка, розмістити матеріали про цей семінар на нашому блозі з подальшим продовженням обговорення на форумі.
Працівники психологічних служб були дуже активні в обговоренні запропонованих питань, спостерігався жвавий обмін як теоретичними знаннями про психогігієну, професійне вигорання, ризики роботи соціального педагога, так і власним, і не власним досвідом. А для нас це була певна діагностична робота, яка допомогла з’ясувати: як фахівці психологічної служби відносяться до збереження психічного здоров’я, дотримання правил професійної гігієни, на яких засадах формується професійний світогляд працівників психологічної служби тощо.
Відбувся обмін досвідом між учасниками семінару. Багато хто говорив о необхідності супервізії, очних семінарів-тренінгів, завданням яких є – формування професійних навичок, вмінь необхідних для ефективної роботи соціальних педагогів, практичних психологів в закладах освіти.
Під час рефлексії було звернена увага на актуальності питань професійної деформації особистості, правил психогігієни. Учасники поділилися своїми враженнями, почуттями, окреслили і запропонували теми для обговорення на наступних семінарах в режимі ЧАТу.
Для тих, хто не зміг взяти участи в роботі ЧАТу або не встиг висловити свою думку, або не вистачило сміливості, а тепер вона є, нагадуємо питання, які обговорювались:
1. Чи можна назвати роботу соціальних педагогів ризикованою? Чому? Наведіть приклади з власного досвіду.
2. Розкрийте зміст виразу «професійна деформація спеціаліста»? Чи має це відношення до соціального педагога? Яким чином?;
3. Чи може агресивний прояв свідчити про «професійне вигоряння» спеціаліста? В якому випадку?;
4. «Людина, яка не буває ніколи агресивною - психологічно здорова», - згодні ви з цим твердженням чи ні? Обґрунтуйте відповідь.;
5. Які правила психогігієни ви знаєте, та чи необхідно їх дотримуватися в професійній діяльності фахівців для збереження психічного здоров’я?;
6. На яке питання ви хотіли б отримати відповідь з цієї проблеми?
А це маленька анкета, яка теж для нас важлива для прогнозування подальшої роботи:
· Чи є актуальною саме для Вас розглянута тема? Чому (поясніть)?
Так Ні Важко відповісти
Які відчуття виникали у Вас під час обговорення питань?
________________________________________________________________________________________________________________________________________
Що Вам сьогодні не сподобалося?
________________________________________________________________________________________________________________________________________Запропонуйте теми для обговорення на наступні Інтернет-семінари.
________________________________________________________________________________________________________________________________________
Дякуємо за співпрацю. Чекаємо на ваші коментарі.
Коментарі