понеділок, 22 квітня 2019 р.

Семінар-тренінг із використання посібника «Репродуктивне здоров’я та відповідальна поведінка учнівської молоді»

22 – 23 квітня 2019 року Комунальним вищим навчальним закладом «Харківська академія неперервної освіти» проведено дводенний семінар-тренінг із використання посібника для тренера «Репродуктивне здоров’я та відповідальна поведінка учнівської молоді» та посібника з методики інтерактивних занять «Здоров’я молоді та його складові» в освітньому процесі закладу освіти.
Захід організовано за сприяння Благодійного фонду «Здоров’я жінки і планування сім’ї» та за підтримки Міжнародної федерації планування сім’ї / IPPF.
Програмою тренінгу було передбачено поглиблення знань учасників з питань здорового способу життя, статевого виховання учнівської молоді, формування репродуктивного здоров’я, усвідомленої та відповідальної поведінки, основ відповідального батьківства.
Особливу увагу приділено питанням формування в учнів критичного мислення, здатності приймати рішення та обґрунтовувати власну точку зору, уміння ефективно вирішувати проблеми, відповідально ставитися до власного здоров’я.
Педагогічні працівники удосконалювали вміння проведення інтерактивних вправ, тренували тренерські навички, працювали над аналізом власних переконань та ставлень.
У тренінгу взяли участь 26 учителів основ здоров’я.










Немає коментарів: